שלושה ימים מדהימים במנהטן- חלק א’

טיול במנהטן

מסלול יום ראשון

ארוחת בוקר בסוהו-> צ’ינה טאון chinatown -> איטליה הקטנה little italy -> אנדרטת 9/11 -> סנטרל פארק -> מוזיאון הטבע -> הפסקת קוקטיילים -> טיימס סקוואר -> ארוחת ערב בwest village

ארוחת בוקר באזור הסוהו

מקום שנחשב לאחד הטובים במנהטן לארוחות בוקר מסעדת balthazar . האווירה טובה, השירות שם מדהים והאוכל מעולה. רומן (בעלי) הזמין מנת אגס בנדיקט (שנינו הסכמנו שזאת מנת האגס בנדקיט הכי טובה שאכלנו) ואני הזמנתי צנים עם גוואקומולי וסלסלה וביצים עלומות (שהיה גם מצוין אבל האגס בנדיקט ניצח). הזמנו גם שני קפה. החשבון לא היה זול (יצא 70 דולר עם טיפ) אבל בהחלט שווה פעם אחת ללכת לשם.
balthazar
צ’ינה טאון chinatown
אחרי ארוחת הבוקר המשכנו לצ’ינה טאון chinatown. כשהגענו לשם באמת הרגשנו שהגענו לסין הקטנה. מלא מסעדות, חנויות ואווירה מגניבה. החלטנו לקנות bubble tea שזה תה מוכר בסין והיה ממש טעים. יש אותו בהמון מסעדות על הדרך. בגלל הטיסה כאב לי קצת העורף והחלטתי לעשות מסאג’ של 15 דקות. מצאתי מקום שהציע 15 דקות מסאג’ גב וראש ב10 דולר. זה היה נשמע לי מעולה וכך באמת היה. המסאג’ ממש שיחרר אותי ואני ממליצה בחום לקחת הפסקה של רבע שעה(אפילו יותר)  למי שבא קצת פינוק באמצע כל ההסתבבויות וההתרוצויות 🙂 למקום קוראים foot reflexology & body work .
chinatown-massage

אחרי ההסתובבויות רומן נהיה רעב והחלטנו לנסות מסעדת ראמן שראינו עליה המלצות טובות (נחשב לאחד המקומות הטובים ביותר לראמן במנהטן)  Bassanova ramenבתפריט היו הרבה סוגי ראמן ובעקבות המלצת המלצרית החלטנו ללכת על מרק ראמן עם לימונים ופלפל שחור. זה היה נשמע לנו מעניין וסגנון שעוד לא ניסינו ולמנה ראשונה לקחנו מנת דאמפלינגס. הדאמפלינגס הין פריכים וטעימים והמרק היה נפלא. הוא היה עדין בטעמים והלימון והפלפל השחור הוסיפו טוויסט מיוחד. שקלנו להזמין עוד מרק (כי זה היה כל כך טעים), אבל רצינו להשאיר מקום לעוגת גבינה.

chinatown-ramen-soup

אחת מעוגות הגבינה הטובות ביותר במנהטן בlittle italy

חיפשתי איפה יש את עוגת הגבינה הטובה ביותר במנהטן ומצאתי כמה אפשרויות, אחת מהן היתה ממש קרובה לאיפה שהיינו והיו עליה גם ביקורות מדהימות אז החלטנו ללכת עליה. המשכנו לאיטליה הקטנה little Italy  ושם היתה מאפיית עוגות הגבינה Eileen’s Special Cheesecakeהיה מבחר גדול של טעמים והכל נראה כל כך טעים.. אני בחרתי את עוגת הגבינה עם קרמל מלוח ורומן לקח את עוגת הגבינה עם קוקוס והזמנו גם שני קפוצ’ינו. העוגות בדיוק בגודל שצריך, לא עוגות ביס אבל גם לא גדולות מדי. המחיר הוגן מאוד, 3 וחצי דולר לעוגה. חייבת להודות שזאת היתה עוגת הגבינה הכי טעימות שאכלתי. הקרמל הוסיף, אבל גם בלעדיו העוגת גבינה עצמה היתה מצויינת.

Eileen's-special-cheesecake

אנדרטת 9/11

כדי להוריד קצת את כל מה שאכלנו 🙂 המשכנו ברגל לאנדרטת 9/11 . ובגלל שהאמריקאים אוהבים לעשות הכל בגדול הם בנו שם אנדרטה מטורפת. יש שם גם מוזיאון הנצחה, אבל היה תור ארוך מדי והחלטנו להסתפק בלראות את האנדרטה המיוחדת שהם עשו. שווה בהחלט לבקר שם.

911memorial

סנטרל פארק Central park

משם לקחנו סאבווי לסנטרל פארק. זהו פארק עצום שקשה לי להאמין שמישהו לא שמע עליו. אפשר ללכת שם שעות. אפשר גם לשכור שם אופניים ולטייל בפארק. ממליצה להשתמש בקופון להשכרת האופניים

central-park

מוזיאון טבע

בתחנה שירדנו לפארק, היה גם את המוזיאון American museum of natural historyקנינו כרטיס כניסה למוזיאון ב22 דולר לאדם ונכנסנו. המוזיאון ממש ממש גדול. הגענו לשם בסביבות 16:00 והמוזיאון נסגר ב17:30. הצטערנו שלא הגענו מוקדם יותר, כי יש המון מה לראות ושעה וחצי לא הספיקו. ניסינו להספיק כמה שיותר וכמובן שלא ויתרנו על הקומה האחרונה שבה היו שחזורים של הדינוזאורים. אין לי ספק שאפשר להעביר במוזיאון חצי יום לפחות ואני חושבת שזה מוזיאון שגם ילדים וגם מבוגרים מאוד נהנים בו. הוא מושקע מאוד והמיצגים בו ממש מרשימים.

amnh

amnh1

הפסקת קוקטיילים

אחרי ההליכה במוזיאון החלטנו שבא לנו איזה קוקטייל 🙂 מצאנו מקום שהיה במרחק של 20 דקות הליכה והיה נראה לנו שווה ביקור Jacob’s pickelsמסתבר שהמקום הזה ממש מבוקש ולמזלנו כשהגענו בשש היה בו מקום, אבל לקראת שבע כבר היה תור ארוך של אנשים. הזמנו שתי סנגריות ארבעה סוגי חמוצים (כי זו המומחיות שלהם) ומנת תירס נחמדה. השירות היה נפלא. אני החלפתי את הסנגרייה שלי, כי היה בה טעם שלא השתלב לי טוב ובמקום זה הביאו לי קוקטייל מעולה שממש אהבתי. רומן אהב את הסנגרייה שלו :). החמוצים היו טובים וגם מנת התירס. אין ספק שזה אחלה מקום לשתייה ונשנוש והאמת שראינו את המנות העיקריות שלהם והם היו נראות מעולה גם . יצא לנו חשבון של 65 דולר כולל טיפ.

jacobs-pickels

טיימס סקוואר Times square

משם החלטנו לקחת סאבווי לטיימס סקוואר. הלכנו לתחנה הקרובה ביותר. הגענו לטיימס סקוואר והסתובבנו שם קצת. צפינו במופע רחוב ובגלל שרומן גבוה, ישר נידבו אותו להשתתף במופע רחוב 🙂

show-times-square

ארוחת ערב בWest village

משם לקחנו סאבווי לwest village, כדי ללכת למסעדה שיש לה כוכב מישלן על ההמבורגר שלה the spotted pigנפגשנו שם עם אח שלי (גר בניו יורק כבר שנים רבות והאמת שהרבה מהמסעדות שהיינו היו מהמלצות שלו). הזמנו למנה ראשונה מנה של ביצים Deviled Egg מנה של דמפלינגס ריקוטה (שאני אהבתי במיוחד) מנה של פטריות על טוסט (היתה גם מוצלחת מאוד) ולעיקריות הזמנו את הסקאלופ וכמובן את ההמבורגר. שתי המנות היו מצויינות והבנתי למה ההמבורגר קיבל כוכב מישלן. הוא היה מושלם. את הצ’יפס הדקיק קצת פחות אהבתי, אבל חוץ מזה זאת היתה לחלוטין ארוחה מדהימה לסיום יום נפלא.

spottd-pig-scallops

spottd-pig-hamburger

להמשך קריאה חלק ב’חלק ג’ וחלק ד’ 🙂

רוצים לקבל גם טיפים על איך להזמין מלונות וטיסות בזול? מוזמנים להכנס לפוסטים הבאים: “איך מוצאים טיסות זולות ולא רק בדקה ה90“, “איך מזמינים מלונות בזול